2011-03-08
 18:26:01

I could really use a wish right now

Denna dag har gått extremt sakta!!

Håller på att bli galen, känns som om klockan är närmare 23.00.. Men icke det!

Inskolning idag också, gick super. Hon grät inte ens när hon fick följa med barnen ut och leka medan jag stannade inne och drack kaffe :)
Imorgon blir det låtsaslämning i en timme. Men går nog hur bra som helst.

Har just gjort mig en 2:a kopp kaffe och kikar lite på ikea.. Har säkert 40 olika produkter som ska köpas därifrån.. Sen ska jag även handla lite på jysk och jotex :P Fast blir inte så värst dyrt ändå.. Blir möblerna som kommer kosta!

Nu är det exakt 6 veckor och 6 dagar innan jag får flytta in i lägenheten.. Jag hoppas dom veckorna går snabbt nu.

Måste hitta på nått att göra på dagarna så nått spännande händer.. Börja gå långa promenader har jag börjat men är svårt just nu då Lillan bara är på dagis i 1½ timme per dag och jag också.. Men nästa vecka när hon är hos sin pappa ska jag försöka gå ut så mycket jag kan.. Hög volym i hörlurarna och raska steg! Det kommer nog bli super :)

Ne, fortsätta söka efter prylar till lägenheten, bli på bättre humör..

Pussba!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: