2011-06-01
 13:41:50

Onsdag

Känner mig kass som inte skrivit på länge.. Kanske börjar bli dags.
Får se om lusten hittar tillbaka till mig ;P
Mycket har hänt på senaste tiden iaf, Har flyttat till Marihem nu :) Har finaste Elle som inte alls bor långt ifrån mig. Min nya kaffekompis och promenadkompis ;) Våra barn leker superbra tillsammans!
Vad mer har hänt, Tindra har blivit 18 mån, och har lärt sig väldigt mycket den senaste tiden.
orkar inte skriva allt som hänt.. haha ;)
Brännbollsyran blev sådär, vi hann inte kolla när hörneforsfolket spelade, vilket var synd. Men blev god middag hemma hos mig, sen kom Sussie efter 21.00 och bytte om, sen såg vi bb ;P haha
Sen började vi bege oss mot stan, missade sista bussen så vi var tvugna att gå från mig ner till stan. Men när vi väl kom till Olles släppte dom inte in nå mer folk så vi satt utanför max och väntade på folket. Sen blev det fyllemat och sedan bussen hem, inte alls nån lyckad kväll men riktigt skönt att slippa vara så bakis ;P
Ne, ska snart väcka Tindra och vänta på att mamma och pappa kommer hem från sjukhuset :)
Varför kan du inte bara förstå hur jag mår efter allt detta, tydligen är allt mitt fel och bara jag som ska behöva lida..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: