2011-03-23
 11:59:25

Where are you going now friend..

Äntligen börjar det vända för mig!

Fått en tillfällig lägenhet på Haga :D Ska kolla på den på fredag och även skriva på kontraktet.
Äntligen säger jag bara! Nog är det roligt att bo hos lillebror men kan bli lite jobbigt då det är en 1:a och vart man än är så är man upp i varandra. Sen kan det få vara roligt att bara vara själv elr med Tindra själv. Har inte så många timmar med hon varje vardag då hon har dagis mån till fre 08.00 till 16.00.

Blir att fara och storhandla på fredag innan jag ska kolla in lägenheten.. Måste även hinna tvätta så jag har med mig rätt så mkt rena kläder så jag slipper tvätta där det första jag gör när jag flyttat in.

Det enda som känns jobbigt är att jag kommer bo där i dryga 5 veckor sen flytta igen.. Men bättre än ingenting iaf :D

Sitter hemma hos syster just och dricker kaffe.
Hon hoppade precis in i duschen så jag passar på att sitta vid datorn och kika in lite saker som måste handlas i helgen.

Ne, mysa med Spike så sitter här brevid och är kelig :P




Liten tjej men moster Tina som gömmer sig ;)


Roligt att vi iaf kan prata, även om det är extremt sällan..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: