2011-03-07
 21:07:51

Dead End

Sjukt trött idag..

Klev upp kvart i sju för att hinna till dagis innan halv 10, fick lov och gå från Västerslätt till Böleäng, tog dock bara 45 min så va en halvtimma för tidig.. Men inskolningen gick superbra, Fick sitta med vid lekbordet och se dom leka med deg :)

Imorgon är den halv 10 igen, Blir nog samma sak som idag. Fast lillebror ska följa med imorgon :D Han ska hjälpa mig få hem spjällsängen till han och sen ska jag få hjälp av en underbar person att fixa den, tur de finns nån som vill ställa upp och finnas där för mig..

Har precis kollat lite saker till lägenheten med syster, Hittade en massa på Jysk som jag ska försöka införskaffa nu i mars månad. Måste fortfarande lyckas ta mig till ikea, Har säkert 30 olika saker jag vill ha därifrån, Får gulla med nån som vill köra dit ;P

I Lördags hade jag en supertrevlig kväll med brudarna, Angelica, Lena, Sofia, Sussie, Emily (om hon stavar så) och syster Emma.
Vi var hemma hos Angelica i hennes fina nya lägenhet på Carlshem, drack lite vin och pratade om verkligen allt möjligt! Det behövdes kan jag lova.
Blev olles efteråt och där träffade vi fler underbara människor :)

Ne, nu ska syster fixa min blogg och jag ska se på "en unge i minuten" tror jag det hette :P haha
Pussba!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: