2011-03-03
 15:23:58

3 mars

Idag mår jag som sagt inte superbra, Vin får verkligen huvudet att dansa :P

Hade en supertrevlig kväll med Elle igår, Vi träffades i stan efter mitt möte sen gick vi till bolaget och köpte Anna-vin :)

For till henne och började smutta på lite vin och lyssnade på musik.
Sen åt vi supergod mat, Kycklingsallad! ;D Senare gick vi över till Johan för att få med han till Elle, Vi körde ölspelet sen kom Alex och Erik förbi för att köra oss till Olles.

Väl på olles träffade man några bekanta och pratade en massa. Vid 2 tiden for vi hem till Elle igen och somnade ganska fort..

Mådde inte bra dock under kvällen, tänkte alldeles för mkt och idag mår man fortfarande riktigt dåligt.. Är jobbigt..

Spec när soc inte kan fixa en tillfällig lägenhet åt mig så måste känna mig som en jävla uteliggare och tigga sovplats.. Ursch, det får aldrig gå bra för mig.. :(

Ne, ska fortsätta må skit och vila upp mig innan de är dags att hitta nånstans att vara ikv..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: