2011-02-16
 11:15:57

16 feb

Har nu satt lösenord på min blogg så jag slipper få skit för sånt jag skriver här.
Kommer aldrig någonsin skriva nått som är helt fel att skriva ut om men tydligen tar vissa illa upp endå.


Nu sitter jag här och lyssnar på "The story". Man blir lite tårögd.. spec när man tänker på negativa saker..

Väntar just nu på att Ludwig ska komma hem från Tenton, sen blire väl lunch och sen in mot stan. Blir att åka hem med underbara Madde, alltid trevligt att träffa hon och bara få prata om allt, och då menar jag verkligen ALLT!

Lillan är hos sin Pappa denna vecka.. Nu kan jag skriva Pappa iaf.. Förut vare tydligen fel, skulle bara skriva hans namn, Mathias för det va så okänsligt att skriva Pappa.. Löjligt.. ajja.

I helgen ska jag försöka köpa med mig nå vin till Hörnefors och kanske ta ett glas med Madde :) Vissa helger måste man hålla sig lugn och nykter, nått glas vin gör inget men man behöver inte dricka till 8-9 på morgon ;D haha

Står 1:a iaf på en lägenhet nu. Mariehemsvägen, dock bara en två och inflyttning i Maj men de får helt enkelt duga för stunden.. Väntar på att Bostaden ska godkänna mig som hyresgäst.

Ne, ska fortsätta lyssna på musik och rita på Melwins namntavla som jag påbörjat :)



Dear Friend, what's on your mind
You don't laugh the way you used to
But I've noticed how you cry
Dear friend, I feel so helpless
I see you sit in silence
As you face new pain each day
I feel there's nothing I can do
I know you don't feel pretty
Even though you are
But it wasn't your beauty
That found room in my heart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: