2010-10-14
 22:40:22

14 okt

Lillan sover i vagnen och jag lyssnar på musik å ser på tv (akutmottagningen)

Idag har dagen varit rätt så bra. Lillan sov hela natten och har varit snäll hela dagen :)
Hon tog två steg helt själv utan stöd idag :D Fast var rätt så vingligt. Hon är riktigt mammasjuk just nu.. Fast är jag inte i samma rum så funkar det men så fort hon ser mig så blir hon tokig.

Sist vi va på bvc vägde hon 9920 gram och var 73 cm lång. Nästa besök blir dagen efter hennes 1årsdag, då blir det sprutor :(


Har varit riktigt duktig idag :D
Sökt 3 jobb till och sökte ett i förrgår :) Så nu får jag hålla tummarna att det finns nått jobb åt mig där ute.
Hatar dock att dom flesta kräver körkort och jag har inte ens påbörjat det. Men så fort jag får jobb ska jag börja lägga undan till ett!

Imorgon ska man förbi soc och ställa lite frågor.. Ska bli spännande och se hur det kommer gå :/ Man får hoppas på det bästa helt enkelt..

nu är det inte långt kvar tills min födelsedag. Då blir man äntligen 20 år.. Får hoppas att jag lyckats fixa pengar så man kan fira ordentligt.. Vill ha en födelsedag att minnas då jag knappt gjort nått dom senaste ggr jag fyllt år.

Ne, har skrivit nog nu.. Ska spela lite med super mario bros wii sen lägga mig i sängen.

tur man kan se lite glad ut iaf. Söka jobb är inte det roligaste precis :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: