2010-08-09
 16:33:18

9 aug

Ibland vill man bara skrika rakt ut..
Vad äre för fel på vissa. Varför kan man inte prata som vanligt folk, umgås som vanligt folk.
Sluta dra upp saker som inte ens är värt att dra upp.

Tindra börjar bli en stor tjej nu. Hon kan sätta sig upp, och börjar lära sig ställa sig mot möbler. Snart lär hon krypa också då hon ofta står på alla fyra.


31 Juli döptes lillan!
Hennes namn blev
Tindra Anna Elisabeth Linder.
Dopet gick superbra, Tindra skulle prata samtidigt som prästen och störde han många gånger.

Fikat blev också bra. Svärföräldrarna hade gjort en supergod smörgåstårta och jag hade gjort 5 st rosa prinsesstårtor :D

Synd bara att det skulle bli tafs efter och att man inte kunde hjälpas åt. Förutom dom tjafsen så gick det superbra!


Har inte fått några bilder än från dopet, ska säga till systeryster att skicka.
Sen filmade min far oss också. Han ska bränna ut på skiva och ge till Tindra så hon kan titta på den då hon blivit större.

Ne, Ska nog försöka hitta på nått som får mig på bättre tankar, måste börja planera middag och måste väcka lillan, Hon har sovit i hela 2 tim nu :)

Jag vet att jag är dålig på att skriva, men ska bli bättre.
Har helt enkelt inte haft lusten att skriva.. Ska försöka få tillbaka suget!


Mammas lilla hjärta!

Elle - tack för att vi fann varandra, du är den enda som verkar förstå mig! <3


Anna-Lena

Dopet var jätte fint! Prinsess tårtorna var helt suveränt goda! Där lyckades du och Stina verkligen. Tyvärr smakade jag inte på dina svärföräldrars tårtor eftersom vi bara skulle få äta ur våra egna tårtor men våra var helt suv dom åxå. Dom försvann som smör i solsken.


Emma

Hej Anna :D



var roligt att se att du skrivit i bloggen, själv har jag varit jättedålig, men ska bli bättre, ska skriva så fort jag är hemma i Umeå igen :D hoppas du haft en bra morgon, kram på dig



PUBLICERAT: 2010-08-10, 10:19:36 | URL: http://mslotus.blogg.se/
tina

min lilla prinsessa hon är så söt älskar dig och saknar dig tindra och anna<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: