2010-08-18
 14:22:34

18 aug

Jobbig dag.
Både jag och Tindra är förkyld. Min hals gör attans ont!

Idag blir en lugn dag.
Vill ut och gå men min fot vill verkligen inte det! Sen äre kallt ute också :/
Allt är jobbigt just nu, iaf vad jag tycker.

Min hjärna går på högvarv, tusen tankar, känslor, inget att göra åt..


Lillan har fått en till tand iaf, elr hon ramlade och slog tandköttet så det åkte upp och tanden kom ut!
Sen har hon börjar krypa, var hos finaste Elle i måndags och då började hon krypa inne i sötaste Novas rum, vilken chock kan jag lova :P

Måste till arbetsförmedlingen också, måste skriva in mig. Börjar bli dags att söka jobb.. Känner endå en pepp, är rätt less på att sitta här hemma själv och må dåligt. Man mår verkligen inte bra av att bara sitta!

Ne, ska fortsätta lyssna på musik och försöka hålla humöret uppe.


Mamma älskar dig lillhjärtat! <3


Sara

Hoppas ni kryar på er snart.

Snart så bor vi i stan så då måst ni va friska å krya så Alva å Tindra kan träffas.



Gullig bild på Tindra



Kjam



PUBLICERAT: 2010-08-21, 07:32:26 | URL: http://blogg.vk.se/sara&ante

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: