2010-08-17
 13:55:48

17 aug

Trodde jag skulle kunna gå ut på långpromenad idag, men min fot vill inte det!

I lördags fyllde Elle 20 år!.
Det firade vi i hennes stuga.
Vi var några st, Jag, Elle, Aije, Matte, Johan, Robban, Elin, Linnea, Jossan, Nadja, Jessica och Carro.

Vi åt tårta, spelade kubb, grillade god mat och drack i mängder.
Det är därför min fot gör ont just nu..
Vi skulle springa från bastun till vattnet och jag trampade snett och flög! Ont gjorde det fast kände inget under kvällen utan på Söndagsmorgon vaknar jag av att hela min fot är bortdomnad på en sätt som jag inte ens kan förklara.

Men de är ett tecken på att det var en lyckad fest! :D
Fast det brukar bli så när man är i rätt sällskap :)
Sen gjorde nog alla illa sig på ett elr annat sätt!

Orkar inte skriva mer just nu.. Ska se på tv.

Elle <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: