2009-10-31
 03:13:49

31 okt

Grattis Älskling på 23års dagen :D

Nu har vi flyttat till den nya lägenheten. Allt har gått så otroligt bra och börjar man bli hemmastadd..

Mathias föräldrar har bott hos oss sen i måndags, vilket bara har varit ett plus med tanke på att det var Mathias sena jobbvecka nu, han kom hem kvart i 12 varje kväll sp var bara att lägga sig i sängen direkt.

Vi har inte fått vårat internet än så vi fick låna Maria och Peders bärbara dator och kims mobila bredband, TACK OCH LOV! skulle aldrig klarat mig annars, är så pass van vid att kunna kolla internet varje dag men nu så, och jag är mycket tacksam :)

Nu är man iaf 19 år ;D inte för att de är så jävla stort men, haha..
Lillen rör sig nästan jämt och har ofta hicka, har även flera sammandragningar varje dag och vissa gör tillochmed småont, men sånt får man överleva ;D haha



Varför skulle du sitta i just den bilen för, varför skulle det vara så länge sen vi pratades vid.. Sist var i stan, början av min graviditet och du vart bara glad och log så stort då jag berättade att jag skulle bli mor i november, och att jag lovade dig att se den lilla krabaten men så går du bort på detta tragiska sätt.. :(
Har iaf ett underbart minne kvar från den tiden då vi var som mest med varandra och jag lärde känna dig, Du, jag, Elin och lillnyggah i ett tält på din gård.. Ett litet tvåmannatält som vi svettades och skrattade i.. Vilken tid, Bara roliga minnen från den sommaren, är mycket glad att jag fick lära känna dig och umgås som vi gjorde..

Niclas Norgren, jag hoppas du ser ner på alla som saknar dig, att du inser hur många personer som älskade dig, du var speciell!! Vila i frid, <3

Ne, ska nog gå och lägga mig nu, natti natti

MATHIAS LINDER <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: