2009-10-24
 12:08:45

24 okt

Nu vare ett tag sen jag skrev.. Har haft fullt upp med lägenheten, att packa och fixa innan besiktningen.

Besiktningen gjordes igår och det gick bara bra, vilket kändes skönt.

I onsdags var jag hos mvc och allt såg jättefint ut. Bebisen hjärtslag låg på 154 och magen var 35 cm, så på en och en halv vecka hade den växt 1 cm :)
Hade även gått ner ett kilo vilket jag tyckte var märkligt, haha men det gjorde absolut ingenting.
Bebisen ligger fortfarande med huvudet neråt och verkar vilja stanna så, Tack och lov!
Så imorgon går jag in i vecka 38 och är då fullgången med graviditeten, men tror bebisen kommer stanna ett litet tag till. Hade inte öppnat mig något när barnmorskan kollade. Bara inte bebisen bestämmer sig för att stanna där inne länge, Vill få min älskling i famnen istället :P


Idag är det sista hela dagen i lägenheten, imorgon bitti ska vi upp klocka 6 och hämta släpet sen börja packa ur lägenheten, kommer kännas konstigt men känns skönt att få börja om helt och hållet på nytt med Mathias i en helt ny lägenheten, att få skapa nya minnen men ett barn tillochmed :) synd att renoveringen av lägenheten inte blir förens i februari men vi får överleva :P
Så ikväll kommer Mathias mor och far och hjälper oss städa ur köket, torka alla hyllor och ta frys och spis, jag är så tjock så jag klarar inte av sådant :P haha
För mig blire snart att putsa fönster och packa ner det sista i kartonger, fast blir inte förens Maria och Peder kommer med fler flyttkartonger :P haha

Juste.. byta hos hamstern måste jag med. Förstår mig inte på sånna djur, han har en toalett brevid huset men ska ändå skita i huset, sen när det blir för mycket så flyttar han sitt hus längre bort så man ser en stor hög med små lortar, fast han är söt ändå ;D haha

Ne, ska börja putsa nu medans det finns lite ljus kvar i lägenheten..

Nästa gång jag skriver här blir när vi fått igång internet i nya lägenheten.

ULF PEDER MATHIAS LINDER <3


Rebecca

GRATTIS DAAARLING!



PUBLICERAT: 2009-10-26, 10:14:41 | URL: http://reb3cca.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: