2009-10-02
 21:25:37

2 okt

Idag har det inte hänt mycket alls, som alla andra dagar :P

Vi for in till stan vid lunch för att fixa föräldrapenningen och det gick suuper!
haha, jag skulle skriva ner mitt kontonummer och började skriva Mathias kontonummer. KLANT!
Efter försäkringskassan gick vi och kollade på vinterstövlar. Mathias har lovat mig ett par nya i födelsedagspresent :) Fyller år om 24 dagar så :P då blir man 19.

Nu har vi fixat så att vi flyttar in i nya lägenheten en vecka tidigare så istället för 1:a november så blir det den 25:e oktober. Då hinner man fixa allt innan lillen kommer.
Så snart blir det dags att börja packa. Sen måste vi fixa allt som gått sönder, eller tapeter som måste bytas ut så vi slipper få en massa böter för skador.

Jag längtar som en tok efter bebis nu när syster fått sin plutt.
Helt sjukt hur lik hon vart både Sara och Ante. En riktig liten sötnos. Längtar tills jag får träffa henne och pussa en massa! Så får jag längta ännu mer efter min bebis. men som sagt, går in i vecka 35 på söndag så det börja närma sig ordentligt :)
Sen är det bara Stina kvar ;) Men är bara några veckors mellanrum.

Tror jag ska ta och se på tv och vila mig lite, less i ryggen idag..
Och bebis vill inte ligga still idag, rörelser för fulla muggar just nu, inge skönt när det trycks mot revben :(

Hare bäst !

TIAS + BEBIS! <3


Sara

Tjoho!

haha, visst är den.

Jag gick upp 10-11kg.



love you 2



PUBLICERAT: 2009-10-03, 21:31:37 | URL: http://blogg.vk.se/sara&ante

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: