2009-11-03
 20:16:08

3 nov

Idag var man till stan och fixade föräldrapenningen, försäkringskassan kan tydligen inte sätta in pengarna på ens konto fast man gett dom kontonummer.. Vi fick sitta i 45 min innan det blev våran tur. Efter det så gick vi för att träffa Anna och Benjamin, nu har lillkillen börjat bli stor. Han tittade mig rakt i ögon och tvärskrattade ;P haha så söt.

Klockan 3 tog vi bussen mot umedalen, skulle till mvc..
Allt såg bra ut med både mig och bebis, bebisen hjärtslag låg på 140 och mitt blodvärde var superbra, så nu behöver jag inte äta dom jobbiga järntabletterna längre :D
Magen hade inte växt nått sen sist, var fortfarande 35 cm och jag hade gått ner mer i vikt nu, men verkade inte vara någon fara, men förstår mig inte på varför jag gått ner, tycker jag har varit lat och ätit rätt mycke onyttigt :P haha.
Sen kände hon på magen och förstod inte riktigt hur bebisen låg så hon var tvungen att känna så det verkligen var huvudet som låg neråt, och hon tyckte det kändes som så men vi fick en tid för ultraljud imorgon för att vara helt säkra på att hon ligger åt rätt håll. Får hålla tummarna att hon gör det, vill inte göra kejsarsnitt, sitter mest och tänker på hur jag kommer klara av att göra nått sånt. HUVVA! säger jag bara, ne, bebisen måste ligga rätt. Barnmorskan sa även att om det iilade och tryckte hårt mot urinblåsan så vare ett huvud så ligger nog helt rätt. Ändå lite nervöst :/

Vi kom hem vid halv 6 och gjorde bullens korv med makaroner, sen gick vi till ica och hämtade ut våran gåva som vi hade fått. GLASS! så har ätit glass med grädde, bananskivor, hemmagjord chokladsås och maränger, underbart gott :)

Ne, nu ska jag mysa med älsklingen framför tvn. ska upp kvart över 5 imorgon, man vet aldrig, dom kanske ringer från kvinnokliniken redan vid 7 för att ge oss den rätta tiden för ultraljud.

ULF PEDER MATHIAS LINDER <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: