2009-11-25
 13:31:22

25 nov

Har blivit lat, var ett tag sen jag skrev nu :P
Har mest legat i soffan med Tindra och sett tv, sen tog jag och Tias vara på hans sista pappadagar. Nu är han på jobbet nästan varje dag, fast får ha tösen för mig själv då iaf ;D

Tindra växer så det knakar :) Igår var vi på bvc och hon väger 4380 gram och är 52,1 cm lång så hon växer snabbt. Har nog för mycke mjölk ;D Hon har gått upp 300 gram på 8 dagar, och hon vände sig nästan på skötbordet på bvc, haha ;D

Idag ska vi äntligen storhandla! Slipper man äta ris och pasta varje dag.
Vi ska även köpa en bröstpump så slipper jag amma jämt, Tindra vill inte riktigt äta från det vänstra brösten så blir flaska ibland. Men hon tycker om flaska så det är super!

Vi ska även titta på ett till påslakan till hon, finns ett jättesöt på jysk med nallepuh, matchar min tavla och hennes body ;D

Ne, ska byta blöja och mata sen göra mig iordning för handling, ska förbi statoil också så Tias kollegor få se lillplutten.

Tindra Anna Elisabeth Linder & Ulf Peder Mathias Linder - JAG ÄR LYCKLIG <3


Sara

Så söta dom är



PUBLICERAT: 2009-11-25, 13:47:48 | URL: http://blogg.vk.se/sara&ante
Madeleine

Vad söt bild :)



PUBLICERAT: 2009-11-25, 13:58:23 | URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Emma

Du skriver inte mycket på din blogg du :P

tänkte kolla om jag kan komma förbi nån dag och träffa dig och lilla Tindra och fika lite :D så kan jag ta lite kort ^^,



PUBLICERAT: 2010-01-12, 17:59:56 | URL: http://mslotus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: