2011-03-09
 19:13:11

Kaffe!!

Lyssnar på musik.. underbart, får en alltid på bra humör! elr kanske inte helt men iaf..
Varit på inskolning idag också, gick helt perfekt :)
Sen följde jag med Lina till maxi medan Lillan sov lunch och Jonas fick sitta barnvakt.
Träffade även Angelica där, underbart att bara sitta på ett café men människor man trivs med :)
Va även in på maxi och hittade mig två nagellack plus hårspännen :P
Tindra har precis somnat och jag har gjort mig en kopp kaffe.. Behövs..
Humöret är verkligen inte på topp idag.. Har nån lust att säga allt rakt ut fast är nog bäst att hålla det inom mig.
Lina (svampii) vet vad jag menar iaf ;) haha
Ne, fortsätta prata med Lina och dricka upp kaffet..
6 veckor och 5 dagar!



Har inga bilder på denna dator så får bli en bild från nyår. enda bilden som togs på mig ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: