2011-03-21
 13:37:59

We made love tonight as the result of a fight.

Helgen har varit underbar :)

Fredag - Alexandra ringde och ville att jag skulle komma till Hörnefors så jag snabbtvättade och sprang till bussen som gick 22.00. Kom till Alexandra och Peter vid halv 11 och då såg vi en film :) dock så vare en snyftarfilm så nån tår kom men :P Sen såg vi bigbrother innan vi gick och la oss.

Lördag - Vaknade och gick på promenad med Alexandra och Molly. Gick sedan hem till Sussie och bjöd på lunch :) Sen for vi förbi Ida och hämtade kläderna Sussie skulle låna, tillbaka till Sussie och gjorde oss iordning, Vid 5 tiden for jag till Madde och Philip där vi käkade pizza och umgicks. Sen kom trevligt folk och vi satt och drack några öl och bara hade det trevligt :) Fick sova tsm med Sofia också ;) haha, men var trevligt att bara ligga och prata, tills jag råkade slockna mitt i allt :P (Var typiskt att jag skulle få nå knäpp och börja gråta den kvällen men..)

Söndag - Vaknade vid 12, va rätt så pigg iaf :) Vi satt ute i solen och njöt av värmen.. Sen kom vi på att man kanske skulle ta och grilla. Så jag, Madde, Philip, Sofia, Linn, Marcus, Ante och Jens grillade och hade det supertrevligt :D
Sen for jag, Madde och Linn till nordmaling och solade, är lite röd nu dagen efter men har jag tur går det över till brunt ist :P haha

Ne, ska ta en kopp kaffe nu, lyssna på musik och vänta på att klockan närmar sig 16.00 så jag får hämta hem Lillan från dagis. Får ha henne extra länge nu då hennes Pappa ska fara utomlands! Men det gillas stort!! :D
Vet inte vad jag ska göra längre...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: