2011-03-13
 09:36:24

Fighting against the dead end...

Johnossi - Dead End.. Bra början på dagen.. En kopp kaffe och bra musik ur högtalarna.


Tindra vaknade vid 7 tiden imorse och fick lägga sig med mig i sängen och se på barnkanalen.. Var riktigt mysigt.
Hon åker till sin Pappa idag och jag kommer saknar lillhjärtat extremt!

Men imorgon ska jag träffa den finaste www.sussieee.blogg.se och bjuda på lunch! Den bruden kan man verkligen sakna! Galet vad trevligt det ska bli att träffa hon :)


Sen måste jag tacka Anna Norberg 1 för att hon fick min dag att vara rätt bra igår, Mitt humör var på topp fram till kvällstid när jag började tänka som vanligt.. Men från och med idag så ska jag inte höra av mig till dig elr svara om du skickar sms.. Okej om du ringer men annars inte..


Tindra har hjälpt mig städa golvet idag med en våtservett :P haha och nu sitter hon och ritat brevid mig och är lite smågrinig.. Men hon är söt ändå :) Måste passa på att mysa med hon ordentligt.. Efter middagen ska hon till pappa sin..

Kanske ska passa på när hon ska sova lunch att försöka somna med hon i sängen, Det var längesen jag kunde gör det med henne :) Hoppas det går!

Igår på stan hittade jag iaf två fönsterlampor till nya lägenheten som jag ska ha i vardagsrummet och även ett par jeansleggings plus ett par mönstrade leggings. Alltid roligt att hitta nått nytt och som är billigt :)


Ne, fortsätta kolla efter möbler och rita med Tindra.


Även om jag hatar dig för det mesta så är du endå extremt saknad..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: