2010-09-18
 23:38:06

18 sep

Vad är det för fel på mig!

Skulle bli bättre på att skriva i bloggen men inte det!

Men ska försöka få den att börja rulla igen.


Vad har hänt den senaste tiden, ja..
Lillan kan stå utan stöd en kort stund, 8 st tänder, kryper bara (krälar inte), kan klappa händerna och pekar på ALLT! haha

Med mig har det inte hänt så värst mycket..
Fast har lyckats gå ner 7 kilo på 2½ halv vecka, är lite stolt.
Börjar med diet imorgon och gå minst 1 timme varje dag, ska skaffa gymkort (om jag har råd) sen och börja gymma minst 3 gånger i veckan.. Ska få tillbaka min kropp jag hade förr. Är dags!

Även om man ibland har dagar man känner sig riktigt nere och mår dåligt så försöker jag hålla humöret uppe ändå, för Tindra, flickan som är det bästa i mitt liv!
Visst kan det vara jobbigt ibland och man gnäller men det hör till! Men det är värt det.

Ska fortsätta lyssna på musik och smsa med min älskade Elle nu!


Du är det bästa i mitt liv! <3


Emma

Hej ^^,



Va roligt att se att du skrivit lite i din blogg, jag vet känslan när man inte skrivit något på ett tag. Är också väldigt dålig på att uppdatera min blogg.



Tindra är så söt och en väldigt söt bild på henne också. Jag får ta och ta några fina bilder på henne någon dag framöver :P



Krama om syster yster <3



PUBLICERAT: 2010-09-21, 10:09:07 | URL: http://mslotus.blogg.se/
Sara

Din lilla Kossa, skriv nått nån gång. Kossan på ön vill ju ha nått att läsa =P.

Jo vi måste föra ihop våra små kvikor nån dag så dom får leka. Tänkte att man kan fara till nån lekpark om de blir fint väder.

Kram



PUBLICERAT: 2010-09-23, 11:23:08 | URL: http://blogg.vk.se/sara&ante

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: