2010-10-13
 22:44:16

13 okt

Jag fattar inte varför jag är så dålig på att skriva. Dock så har det varit rätt så mycket den senaste tiden, dåliga besked, lillan sjuk plus jobbiga känslor.

Tindra har fått herpesvirus i hela munnen, tungan, tandköttet och utanför munnen. hon fick det förra veckan och var omöjligt att få i hon någon mat. Glass och andra kalla produkter gick bra men att dricka välling ur flaskan vägrade hon. Tills idag! hon drack ur flaskan innan hon skulle sova och hennes blåsor är borta. Så nu kanske man får en hel natts sömn igen, slippa vagga en vagn varje timme.


Önskade jag kunde skriva exakt vad jag ville på bloggen men finns saker som jag vill hålla inne, fast är är riktigt jobbigt.

Vet inte vad jag ska göra om det inte slutar så som jag vill.. Vill inte att allt bara ska försvinna, jag kommer bli tokig! Dagarna går för segt och jag känner ingen lust att kämpa när inte andra gör det...

Ne, ska ta och fortsätta se på kungarna från tylösand sen se trauma.

Ska verkligen skriva varje dag nu!
Imorgon kommer ett inlägg som handlar lite mer om Lillan och hennes utveckling. Hon blir snart 1 år!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: