2010-02-17
 16:44:35

17 feb

Idag var jag på mvc för efterkontroll och allt såg jättebra ut.
Och barnmorskan fick träffa Tindra för första gången eftersom vi inte kunde komma på återträffen.

Just nu sitter jag hos mamma och pappa, väntar på gomaten, mammas köttfärssås med spagetti. :D
Tindra är verkligen på superbra humör idag, hon sitter i moster Tinas knä och pratar och skrattar.

Imorgon ska jag nog försöka ta mig till syster Emma och Daniel. Daniel har fortfarande inte sett Tindra och hon föddes för över 3 mån sen så det är dags :P

Fredag ska jag och då menar jag SKA jag gå på stan med Stina och Nova, kööööpa SKOOOR! :D är typ helt tokig så fort jag får köpa ett par skor :D haha

Ska vara hos mamma och pappa till 12 då tias hämtar mig efter sitt jobb. Så får mamma och pappa mysa ordentligt med Tindra, fast Tina vill hålla jämt.. Tror hon vill ha en liten bebis själv, hon byter tillochmed blöja på hon. Fast hon ska nog vänta ett tag med barn, hon är bara 13 haha :P


Ne, ska prata med min älskade Stina på msn en stund sen dricka pappas kaffe latte :D gottigott ;)

SAKNAR DIG STINA OCH NOVA! <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: