2009-09-30
 18:53:10

30 sep

åh, vill också ha min bebis.
Idag har det varit full rulle i magen, det har varit en fot hit och dit och nån enstaka hand.
Vissa dagar så är hon mer aktiv än andra, fast är bara mysigt så länge hon låter bli kissblåsan :P

Idag skulle jag och mathias till Ina Altin för att skriva under faderskapsintyget. Vi skulle vara där kl 9.00 så vi klev upp kl 7.00, men sen när vi väl var klara och väntade på bussen så ringer dom från mvc och säger att hon är sjuk! TYPISKT! aja, vi får in till stan iaf för att gå in på försäkringskassan för att fixa föräldrapenning innan vi flyttar men då hade dom stängt på onsdagar!
Vilken skitdag, vi for hem igen och jag la mig i soffan och somnade.. Nästa gång vi ska på möte på mvc så ska det inte vara så tidigt.. Hela kroppen säger stopp idag, värk i vader, höfter och nacke..

Ne, ska man kanske ta och äta middagen idag och sen mysa i soffan med film och cola.

Dagens middag:
Tonfiskröra på rostad franska. Det bästa som finns!

MATHIAS LINDER <3

Slänger in en bild på min älskade systerdotter Alva, en riktig liten sötnos och en kopia av både mor och far sin :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: