2009-09-16
 21:34:17

16 sep

Onsdag, har inte hänt mycket idag. Varit ute med hundarna, diskat och sett på idol.
Dom skämmer verkligen ut oss umebor..

Igår var vi på första föräldragruppsmötet. Det var trevligt fast alla var så mycket äldre än jag och man fick blickar, men vi fick lära oss lite om föräldrapenning och barnbidrag och sånt.
Nästa gång de blir möte så ska vi träna oss på olika andningsövningar och massage.
Ska bli intressant :)


Jag håller på att bli tokig på denna lägenhet..!
Jag diskar och torkar bort att smuts i köket varenda dag men liks förbannat ska man så får man bananflugor!
Vet inte vart dom kommer ifrån eller vad det är dom är här för. Har sökt överallt efter nått som ligger och blir dåligt men hittar ingenting, så nu har jag gjort "häxblandning" så att dom försvinner.


Magen växer så det knakar iaf, nu har det börja trycka i lungorna och börjar bli hårda sparka som verkligen känns. Nu börjar jag verkligen längta till BF, kan nån spola fram tiden typ 3 veckor? :)


Ne, nu ska jag se tv och vänta på thias, vi ska se filmen "Dumpa honom!"
Hoppas den är bra bara. :)

Mathias hjärta Anna <3



                                       2 år sen


   
                             Mamma längtar efter dig!


Sara

Tjoho!

På vårat föräldramöte så va de blandade åldrar.

Men man ska nog inte bry sig så mycke om va folk tycker.

Jag kommer då bli en stolt moster till lilla Tindra.

Är så glad att vi kommer få samma år, så får lill Alva en kuse i samma ålder som hon.



Ja snart kommer lill Alva, men när är en fråga.

De är 5 dagar kvar till beräknad tid, jo så ha jag å Ante åkt på värdens förkylning.

De är jobbigt å hosta när man har en mage som en flodhäst haha

Alva blir skit sur på mig när jag hostar å i bland när jag snyter mig.



Var hos barnmorskan i går å allt såg bra ut, hon ligg med huvudet långt ner.

Men jag kom att meddela dig när hon ha ploppat ut :)



PUBLICERAT: 2009-09-17, 13:40:03 | URL: http://blogg.vk.se/sara&ante

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: