2009-09-10
 17:24:48

10 sep

Idag är jag otroligt sliten.
Fick knappt sova nått inatt och mitt iilande i ljumskarna vill inte ge med sig.

Igår var vi hos barnmorskan och allt gick bra :)
Mitt sf-mått låg på 30 cm och pluttens hjärtslag var 150slag/minuten.
Vi fick hon lite uppstressad efter att vi känt och klämt en massa på magen så hjärslagen tvärflög iväg,
170 slog det men gick snabbt ner igen.

Lillan verkar ligga med rumpan uppåt mest, så måste vara dom små fossingarna som jag känner jämt och ständigt.
Längtar till hon kommer, fast blir moster snart så får hålla en liten bebis då också, fast den inte är min.


Ajja, nu ska jag börja laga mat sen vänta på att Unga mödrar börjar :)
       
 
                             Vecka 24 (23+2)



                            Vecka 31 (30+4)
                      

Mathias <3


Sara

Tja Syster!

Har du gjort nån gips mage ännu?

Om du ska göra de, så köp gipsbimdor på apoteket

Dom kostar 109:- för 6st.



Har lagt in bilder på min gips mage på bloggen



PUBLICERAT: 2009-09-10, 19:09:35 | URL: http://blogg.vk.se/sara&ante
madeleine

Åhh, vilken goo mage du har :)



PUBLICERAT: 2009-09-12, 22:37:26 | URL: http://madeleeinep.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: